En rolig studie dag på åbybadet...!

hejsan svejsan,idag har jag haft en skit rolig dag asså.Först när jag vakna imorse så gick jag uppdå var klockan typ 7 det blev lite tidigt idag hehe,jaja nu ska vi snacka om dagen kl.11 skulle min kompis denisé komma och hämta mej för vi skulle åka och bada på åbybadet det var skit kul asså.Denise lossas mamma och hennes syrra och hennes syrras kompis var också med.Det finns nämligen tre ruchkanor,en röd en blå och en grön,den röda är läskigast men jag och denise åkte den typ 20 gånger typ,så himlakul asså,sen fikade vi lite åt lite mackor och en glass och en go omgång med snacks yummy :P.
Vi var där typ till klokcan fem för Denise lossas syrra Nellie var med och hon blev trött och varm efter ett tag så åkte hem men det var en 5\5 stjärnig dag tycker jag iaf.
Sen fick vi åka hem då,så när jag kom hem så tittaade jag lite på tv det var skönnt att lägga sej i soffan efter en härlig och rolig dag haha,sen gick jag upp på mitt rum och gjorde läxorna...!blläääääää



haha det var en rolig dag idag tra la la


mvh SAGIS

Kommentarer
Postat av: amanda

va rolig dag du måste ha haft :D vill oxå bada på åby!! :)

2010-04-26 @ 20:47:08
URL: http://ursoeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0