Fredag jippi

Tjabba, idag var det en sådär rolig dag,ja det var iaf på skolbussen det var jobbigt,ok nu ska jag berätta hur det gick till jag och min kompis elvira liksom hade väntat en kvart på skolbussen och när den kom så var det n¨ånn sån där busskorts kontroll som tur var så hade jag busskortet med mej men inte elvira men busschaffören släppte in henne ändå för vi sa att hon har busskort och det var sant men min syrra och min syrras kompis fick gå till skolan bara för att dom inte hade nått busskort men dom hade glömt för dom har alltid åkt skolbuss.Jaja men sen på skolan hade vi nått fotbolls tävling dte var femmorna mot lärarna jag var inte med fast jag är en femma men vi vann inte (N) buuu eller föresten det blev faktiskt oavgjort så man kan säga att båda vann,sen hade vi nånn femmkamp den vann vi inte heller på men det var tre stycken som blev diskade i minn klass men jag säger inga namn det var det jag har gjort idag iaf...!





mvh saga ha dte göttt igelkött!!!!!!! XD



här får ni massa grymma smilisar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0