Måndag

haloj
idag är jag ledig eller iförsej har jag påsklov så det så!;)
jaa nu ska jag berätta om vad jag har gjort idag jo jag vakna
i min säng ja som valnigt sen åt jag frukost och satte mej vid datan
jaa nästan som alltid hahaha!!!!XD
sorry att jag inte har bloggat på ett tag men jag har faktiskt inte orkat jag är lote knasig ibland
men idag ska jag skriva för fölt...:D
efternågra timmar en eller två så gick jag ut med min hund "Zeke" han är så gullig
sen skulle vi till min mammas och pappas kompisar
där skulle vi ät mat och eftermat.Åå så gott det blev fisksoppa sen till efterrätt så blev det
chokladkaka! Min mamma sa att jag kanske hade feber
och aa jag har typ det för jag är förskyld, farm ont i huvudet och magen har jag
också dessutom ont oj hahaha vad roligt jag som tängte sova över hos en kompis
onsdag till torsdag kanske...!


jaja hejdå ses imon då ska försöka
orka att blogga hahaha
hoppas jag blir bättre då till på onsdag


mvh saga hahahah ha det gött igelkött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0