Onsdag

hej alla mina bloggläsare jag har gjort en massa en dag,:D men fört ska jag säga förlåt :(för att jag inte har skrivit på ett tag men det är bara för att jag har bytt header och då får man tydligen inte skriva när man håller på att byta,jaja men nu ska vi snacka om annat.Ja,idag är det prao dag för mej och hela min klass och det ska vi ha idag,torsdag och fredag.Jag ska praoa hoss min pappa han jobbar med lås det vá faktiskt roligt jag åt pizza fick glass och dricka,haha det var faktiskt veldigt roligt.Jag började typ kl.8 sen slutar jag kl.6 typ.När jag kom hemm så satte jag mej vid datan och så visade jag mib mamma en jätte bra videoklipp,sen chattade jag lite med mina kompisar på msn...!XD

Jaa då har jag inte så mycket mer att skriva hejdå ha det bra...!!!


;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0