Skolstart

Haloj, igår shoppade jag och min mamma skolstart grejer,det var jätte roligt.Jag hann inte skriva det igår så ajg skriver idag istället om det, vi gick in i två stycken stadium och var på bokia första stadium var vi ooch köppte en adidas väska andra stadium var vi och köppte converse ÄKTA och påbokia köppte vi en pennvässare med tre pennor och en mapp med massa olika fack i till mej och en vässare som vi skulle ha hemma och en kalender till mej som jag ska ha i skolan. Ja, och idag ska jag bara va med Elvira.




Här har jag en på det jag köppte! :)





Kommentarer
Postat av: elvira

fina grejer nu har vi typ likadant : en adidas väska , mapp med massa fickor, och jag ska också snart köpa comverse :P

2010-08-21 @ 14:00:31
URL: http://ellisellas.blogg.se/
Postat av: elvira

fina grejer nu har vi typ likadant : en adidas väska , mapp med massa fickor, och jag ska också snart köpa comverse :P

2010-08-21 @ 14:00:53
URL: http://ellisellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0