Tjabba alla bloggläsare med datorer!!!! ;)

Idag har jag och min klass haft lite mys tisdag för att det är sista dagen i skolan efter om det är snart juuuuul,jippiiiii......Men jaja, dagen började med att vi skulle titta på en film som hette "flykten från hönsgården". Den var ganska rolig förutom att hönsen skulle slaktas....:(((..Och så fick vi sitta där och äta chips och det var lite smågott.Sen fick vi en halv timmes rast och sen skulle vi in igen och städa klassrummet, trots allt var det ganska kul(på grund av att det är veldiiiiiiigt livfullt och livsfarligt i våran klass.....neee jag bara skoja.....;)Sen fick vi rast igeeeen.Sen skulle vi in i klassrummet igeeeen och då skulle vi få julmust och pepparkakor och skumtomtar och lekte en lek som hette basta, sen bytte vi paket, jag fick två påsarr bilar men jag bytte lakrisbilarna mot dadlar ist för jag gillar inte lakris......Sen var dagen slut och vi gick hem klockan 1 SSSSSÅÅÅ SKÖNT ATT SLUTA TIDIGARE!!!!!! WWIIIII




ses




Kommentarer
Postat av: Elvira

Skojigaste dan i skolan :D

2010-12-22 @ 18:07:02
URL: http://elviraolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0