Lördag

hellu
idaghar jag haft det bra när jag vkna åt jag en go frukost sen satte jagmej vidd datan och chattade på msn med min kompisar!
Igårkväll åt jag pappa och min syrra tacos och tittade på men som hatar kvinnor den var as grymm hade ett bra slut även fast den var från 16 år fick jag titta på den och jag är bara 11år det fanns några äkliga bilder i den men det var fejkat att man kunnde stirra på bilderna på modern jätte länge jag ger filmen 10\10 sjtärnor!


idag ska jag också titta på flickan som lekte med elden andra serien och idag kommer mamma hem från sitt spa fuskigt


jag vet inte var jag mer ska göra idag förutom att titta på film spela data och va ute med min hund zeke med pappa och min syrra haha




ha det gött igelkött



mvh saga kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0