måndag

hassan svassan, asså ajg älskar att blogga det ät så roligt! Men kaninte fatta att vi ska simprov på fredag den här den här veckan hela min klass har haft simprov två gånger redan, hallå vi kan ju simma,så himla oshysst!
idag har jag inte gjort så mycket förutom att varit i skolan,efter skolan hängde jag med mi kompis hem med mina andra kompisar vi hade roligt men ett tag hade jag huvudvärk annars har det varit bra idag men vet ni att vi hade världens äkligaste mat i skolan det var nånn böngryta med ris åå jag ryser bara jag tänker på det. när jag kom hem idag efter jag hade varit hemme hos min kompis så ville jag bar krama min hund han är så söt att det inte är klokt och så är han så gosig!så här ser han ut men han är större och äldre nu ,där är han typ tre månader och idag är han 9 månader men är väldigt stor för att vara 9 månader..





föresten jag ska titta på saltön idag den serien är grymm kommentera gärna min blogg


mvh: saga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0