Klassresa imon (fredag)

Hejsan på er, jag ska åka på klassresa med hela min klass imon dte ska bli jätte roligt ;P...!!!!!!Jaja idag har jag varit i skolan med mina alla klasskompisar haha ne jag bara skoja lite,idag slutade vi mellan 12 och 1 så dte var mycket roligare en att sluta 2 haha vi hade också engelska förhör det gich jätte bra och det var också veldigt lätt men jag fick alla rätt iaf shoho.Eftersom jag inte har gjort så mycket i skolan så har jag inte så mycket att berätta om men jag fick iaf en roligt och lyxig dag nu ska jag nog ta och packa till klasresan men jag skriver på lördag för det är då jag kommer hem så hejdå ses dådå   :)  ;) ;P :P B)


ses hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0