torsdag liseberg!!! roligt

hej idag har vi varit på liseverg iförsej så var vi där igår också men jag och elvira hade så tråkigt så vi åkte idag igen vi åkte typ vid ett tiden,först så åkte vi spin rock den var jätte rolig fast dte var en halv timmes kö på det,sen så åkte vi så klart kollorado den var och så jätte kul sen åkte jag och amanda balder (amanda elviras syrra ville följa med)det var såå kul sen var jag så hungerig så vi gick och åt på burgerking,yummy.Sen vet jag inte vad vi åkte men jag tror dte var flomride vi typ åkte den tre gånger för det var såå himla roligt,sen åkte vi tror jag svarta tåget (lisebergs banan)sen kommer jag inte ihåg så mycket mer hah,jaja sen åkte vi iaf hem,jag var jätte trött efteråt




Nu ska jag lägga in lite bilder från liseberg
!OBS,dom flesta bilderna kommer från när vi åker flomefide!





















radio bilarna     



ha en bra helg ses imon!!!! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0