En liten miss

hallå allihoppa,idag har jag varit i skolan som valnigt OCH vi hade elevens val idag och det var onte roligt. Vi skulle göra nånn slaks tavla som jag inte vet vad den heter, men i slutet när vi skulle plocka ihop våra grejer så hände en liten miss det var så att jag hade mina grejer i skåpet och jag hade tappat nyckeln och vi hade en engelska läxa imon, och verkligen allt låg i skåpet. Så jag fick låna en engelska bok av min lärare och fick åka buss hem UTAN jacka eller väska bara en engelska bok i handen men desutom åkte jag med en kompis hem och där spelade vi WII det var väl kul och sen gick jag hem och övade på den tråkiga engelskan som man hade 20 ord i HAHA vad kul!

SES skriver kanske imon!!!!!!
Se hela bildenHEHE TYCKTE DEN SÅG NICE UT!MIN SÖTA HUND LIGGER OCH SOVER HAN ÄR STÖRRE ÄN HAN ÄR PÅ BILDEN!   SÖÖÖÖTA ZEKE    :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0