Finfin dag

Hejsan jag gör ett lite snabbt kvällsinlägg nu bara för jag har inte orkat blogga så mkt men aja, imon så kommer bilderna från idag för att jag har inte orkat ladda upp några bilder idag tyvärr...:thumbdown:
Men harre gud vilket fint väder det var idag asså, det för faktiskt soligare än vad jag hade förväntat mej nu i  april för imorse så drömde jag att jag vaknade i mitt rum och solen var PRECIS framför mitt fönster (jag menar allvar trodde faktiskt att jag drömde) men sen när jag vaknade till och ögonen inte var så morgon suddiga så insåg jag att inte solen hade kommit och tittat in genom fönstret haha, men det lyste faktiskt in väldigt mkt ljus in igenom fönstret.:D
See Yaa :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0