Lång dag

Haloj!?
Idag har jag haft en konstig dag och väldig krånglig...
Men igentligen inte så krånglig men nun är det ganska sent och jag har haft migren ungefär hela dan, snacka om jobbigt och vi har haft matte idag och det gjorde det ju inte direkt bättre.. Men idag har jag gjort läxorna och har flyttat på två möbler i mitt rum, en fåtölj och mitt skrivbord, det blev faktiskt ganska bra för mitt skrivbord stog presic vid dörren så när jag tog ut skrivbords stolen så stog den ivägen för dörren men nu är det entligen bättre!! :D Det är ju ganska sent nu och jag ska snart gå och lägga mig men jag vet inte om jag ska vara hemma imon för det är inte så att ajg är helt kry men jag har lite ont i magen och i huvudet men aja jag får se!
See Yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0