NO

Hej nu sitter jag i mitt rum och ska påbörja min NOläxa där man ska skriva om två personer (sååååå tråkigt) :thumbdown: men aja nu har jag vä'äääääldigt ont i huvudet och jag somnade typ i sängen förut för jag var så tröött usch vilken jobbig dag asså: Men nu har jag bestämt mej, jag ska klippa mej hel-lugg, jag tycker det är fint och jag gillar den frisyern för jag hade den när jag var mindre men jag vill inte ha den såå tjock men ändå inte för tunn så man kan se igenom luggen in till pannan!! Här får ni några bilder på hur ungefär jag ska klippa mig!!!
Här kommer ett HUUUM hurdet skulle kunna se ut
Ungefär en sådan lugg ska jag klippa mej till på Påsktlovet!!!!!

Kommentarer
Postat av: Viktorija

sv: tack! :)

2011-04-14 @ 07:55:52
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0