Just nu:

Hejsan
Idag är det lite mulet här i götet men jag ser ändå detta som en bra dag! :) Senare kanske jag och några andra åka till Göteborgskalaset och om det är någon som inte vet vad det så-kallade Götebrgskalaset är så är det ett kalas som vi har här i göteborg varje år, det håller på från 16 augusti till 21 augusti! Det uppträder massa trollkarlar och komkier osv och såklart finns det massa aktiviteter som att vara i en stor genomskinlig boll av plast som man är i och flyter på vatten det är svårt att förklara menmen! Man kan också skicka vykort genom att gå till ett litet tält och så tar dom kort på en själv med någon kompis eller så och så kommer kortet upp på ett vykort och man skriver lite rader och skickar genom datorn, det är väldigt kul, man kan ju skicka till sig själv eller till någon släkting typ!! :D Kul va!
Imon är det lördag och då ska min mamma följa med eftersom hon inte jobbar och då ska vi och några andra bland annat Elvira och Amanda och deras mamma och då ska vi gå till ett godis hus med massa gottigott godis, det är lite dyrt men det är värt det för det är sååå gott och mkt godis är det också
Såhär ser ett vykort ut som man tar!
På kortet är det jag, Elvira och Elviras syster som hänger på min axel, Matilda! :D Jag tycker kortet blev jätte bra!
Kortet på vykortet blev dåligt för att det är taget med min webbkamera  så att ni inte tror att det togs av en dålig kamera där på kalaset haha så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0