Översvämmning och inget nätverk

Hej anledningen att inte jag har bloggat var att blixten slog ner på vår gata och kraschade vårat närverk och så har vi inte kunnat ringa  så det är därför jag inte har bloggat! I söndags så ös regnade det jäätteee mkt och eftersom det regnade så kunnde inte naturen och alla brunnar få ner allt vatten så allt vatten kom upp i var källar brun så det blev översvämmning nere i källaren det var ungeför 5 till 10 cm vatten där näre och vissa saker blev förstörda och så fick vi få tag på lite grannar för att dom hade pumpar så att vi skulle kunna få ut allt vatten men innan dom kom så fick jag så där med en balja och ta bort så mkt som det gick av vattnet... Jobbigt. Sååå ja nu får vi riva källaren och ta bort golvet och allt för vattnet förstörde allt...! :( men aja det var bara det jag ville säga och föresten så hade vi det jätte bra i grekland! :)
Men jag tar en liten blogg paus så länge jag känner för det för jag orkar inte sitta vid dator och så vidare..
See Yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0