Aj...!

Hej hej...!♥
Idag vet inte jag vad jag ska göra, jag har lite ont i magen för kanske allt godis jag åt igår när jag satt vid datorn...!Aj...!!!
Elvira (kompis) frågade mej igår om jag ville åka in till stan idag kanske ocheftersom jag har ont i magenär jag tveksam...!:S ↔ ^^
Nu sitter jag här iaf och gosar med min katt sötnos! :) Här kommer en bilder från när vi satt i hytten på båten till Estland, det är inte många.... egentligen bara två stycken och dom är på Zeke, min hund ,hehe............

FAST, jag kan också visa några bilder på en trött zeke kvällen innan vi åkte!!! :D :P
OCH, några bilder på katterna när vi kom hem från Estland...! :D C:   ↓
Zeke i hytten! C:. Nu är detta min säng säger han...! C:
Zeke i hytten på båten C:. Det var veldigt trångt så man fick ligga i sängarna för att ala skue få plats... Och jaa som ni ser tog Zeke mammas säng...! :D ;P
ÄLSKAR DEJ ZEKE!!!!
Nu kommer bilder på zeke kvällen innan vi åkte..! :D
På golvet kvällen innan vi åkte! Han somnade och låg där en stund..! C:
ZEKE!! AWWW
Zeke är trött och väntar till att vi ska åka som vi då skulle göra dan efter till Estland då!..
Zickan gillar att mysa!!
Sötnoosan!! Awwww
Hon hoppade i en låda och börjadebita och busa!!
Sötnos älskar att leka och är jätte glad över att vi är hemma!! :D
Trött och glad Smulan på mattan vid tv:n och har somna.! Aww



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0