FINALLY!

Hej!
Nu har har jag kommit hem från skolan, ätit och tittat lite på TV:n...! :O
Jag har ganska ont i huvudet men jag måste verkligen plugga loss nu asså...! :@
Jag låg efter i matten för jag hade varit sjuk och så har vi redovisning imon också blääää!!
Men en sak som är rolig är att jag ska måla om mitt rum, jag hade planertat det långt innan nu men jag hittar inte just den färgen jag ska ha men här kommer lite möbler och prylar som jag skulle vilja ha! ;)
Hello Kitty- Påslakan från sweden rock shop^^
Sweden roch shop-Detta är ju inget till rummet men jag vill ändå haaaa deeet!! Aahh ^^
IKEA-Denna fåtölj vill jag verkligen ha !! :O ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

KÖP INTE FOTÖLJEN!! JAG HAR EN SÅN DEN E AS DÅLIG! OCH OBEKVÄM, JAG LOVAR, DEN VILL DU INTE HA! ;)

2011-03-07 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0