HEMMA!

Hej alla mina fina små blogg läsare, nu har jag kommit hem från Estland det var en väldigt jobbig resa hem men det gick iaf..! :D! Det jobbigaste på resan var nog när vi skulle sova på båten en natt, hyttarna var så små att man knappt kunnde vara där allihopp på en gång men det gick om vi bara var i sängarna som var en halv meter ifrån varann..! :S.. Men det roligaste var nog.. Hmmm.. JOOO, det var när vi hade kommit fram till estland och till staden Tallin där vi skulle bo på världens bästa hotell, det heter Meriton Hotels, med spa och massa olika resturangen man fick välja att äta på!!! Och en knasig sak med hotellet är att om man tycker man har för långt hår så kan man klippa sej där faktiskt det finns frisör, och så finns det pol med bastu och frukost bufeé. :DD! Och jag rekomenderar hotellet starkt, och om ni vill åka till Estland i tallin så går ni bara in på deras hemsida http://www.meritonhotels.com .
Men jag orkar inte skriva mer nu så vi hörs imon kanske!♥när det är alla hjärtans dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0