Tjabba!

Hejsan svejsan!
Veckans blogg säger jag på tisdag så ni har lite tid att anmäla er iaf! ;)
Idag ska jag inte göra så mkt mer än att plugga matte för jag låg lite efter för jag har varit sjuk ch bortrest o.s.v :thumbdown:
Men om jag pluggar snabbt så ska jag nog bara städa mitt rum och byta säng kläder och sånt ni vet för mitt rum ser ut som.... Ah det ser ut som om en jord-bäving har varit i mitt rum :)
<3
Men jag orkar inte skriva mer nu för jag ska äta o.s.v och är veldigt trööött!!
o.O
Jag har tänkt på en sak... om att när man pratar i telefon säger man kanske "hörs" för att man "HÖRS" nästa gång man pratar i telefon och när man har träffats och sen säger "SES" för att nästa gång ska man mötas igen (när man ser varann då)
Men vad säger man när man blooggar?!??!!!?!??!!??
Är det ens nånn som har tänkt på det och jag säger ju "hörs" när jag bloggar men ni hör ju inte mej och jag hör inte er!!! :|     VELDIGT KONSTIGT!!!!!!   Nu har ni något att tänka på haha!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0