Värsta trött! :S

Hejhej!
Jag har varit lite konstig idag för att när jag kom hem så åt jag och var
inne på FB som valnigt sen gick jag bara upp i mitt rum
och så POFF låg jag i min säng för jag var så trött! :S
Sen somnade jag där och vaknade nu!!!
Och jag har ett matte prov imon som inte jag har tränat på
men jag ska anagligen göra det nu eler så somnar jag
kanske här vramför datorn...

Men på onsdag åker vi till Estland och jag kan inte ta
med min dator för den är så trasig
att det inte går men jag trör min syrra
kommer ta med sin dator och
då kanske jag kan blogga! XD

Jo en grej till var att idag på engelskalektionen hade vi
vikarie, och den vikarien var kass... Alla sprang runt i klassrummet
och min kompis hällde vatten i min nacke..!

Det var nog allt för idag, då hörs vi imon då när jag ska packa inför Estland!



Kommentarer
Postat av: denise

vem hällde vatten i din nacke???

2011-02-08 @ 15:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0