Veckans klant!!

förlåt för bilden blev liten men datan dampar när jag skulle lägga upp bilden så jag fick kopiera en lte mindre storlek :(
Ah, jag har ju inte haft det på länge men jag har haft fullt upp med andra grejer ooch inlägg men jag ska försöka uppdatera veckans klant en gång i veckan :) !!
Jag vet inte riktigt vem som är veckans klant.... Hm...........Jag vet, det blev min katt det var detända jag kom på iaf... sorry att det blev ett dåligt inlägg med veckans klant men jag hoppas det blir bättre :) :D
Här kommer min katt sötnos. Om ni undrar vad hon gjorde så var det så att hon först var ute på balkongen sen klättrede hon upp i en utestol sen hoppade hon... upp på balkongens smala bredd alltså på balkong-dörren... :S
Ah men jag hann inte ta kort så här kommer en valning bild på henne ist...! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0