Braaaaaa dag!! :D

Tjabba tjena, idag var det första dagen i skolan efter jullovet.... Oooooch det hände två nya saker: 1.Vi i min klass har fått en ny kille som ska gå i min klass kuuuul, iaf, "andra saken", är att jag äntligen har börjat i tyskan på skolan för jag ville inte gå i spanskan, men när jag kom in i tyskan så tittade alla på mej för att dom undra vrf jag var på tyska lektion, men det var pirrit (jag kunde iiiinte mkt) ...Imon ska jag och hela A-laget (min klass och massa andra asså) åka skridskor det ska bli jätte kuuul.. men jaja nu sitter jag här och dricker vatten, intresant för er att veta...........................!!!
Hörs!!!   ;)
Jag älskar svampbob, han är såååå sööööt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i det saga dom bara gör så i början dom vet inte hur det känns att byta!! ;)

2011-01-23 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0