Fiske resa

Hej allihoppa, idag runt 5 tiden så ska jag och min pappa åka på en fiske resa! Vi ska åka till samma ställe som vi var på när jag var liten och det ska bli jätte kul för vi ska tälta en natt också, så vi kommer hem kanske runt lunchtiden imon, och då kanske jag lägger upp ett hundratal av bilder ;) men sen imon  på kvällen typ så ska jag och några fler (och såklart min familj) åka till våra grannar och grilla och då kommer jag och ta kort och sen ska jag titta på film med min kompis så det blir en massa bilder asså!:D
Men nu har inte jag så mkt mer att sriva men jag kanske gör ett inlägg innar jag åker ocksp bara så ni vet så du får hålla utkik!!!
föresten la ni märke till min design!! :)) fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0