Fotö

Hej, andledningen till att det har carit dålig uppdatering idag är för att jag stack till Fotö (en ö utanför götet) med amanda elvira min syrra och min mamma, vi badade och fikade och hade jätte kul men bilder koommer imon eller lite senare ikväll för snart ska jag äta och sen ska jag komma hem till Elvira och duscha i hennes utomhus dusch hihi men ha det så bra och hppas ni har haft det kul
hörs
Hej, andledningen till att det har carit dålig uppdatering idag är för att jag stack till Fotö (en ö utanför götet) med amanda elvira min syrra och min mamma, vi badade och fikade och hade jätte kul men bilder koommer imon eller lite senare ikväll för snart ska jag äta och sen ska jag komma hem till Elvira och duscha i hennes utomhus dusch hihi men ha det så bra och hppas ni har haft det kul
hörs
P.S: Min outfit kommer upp efter jag har ätit för batteriet laddar just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0