Grekland

Hejsan denna vecka bli det inte så mkt uppdateringar på grund av att jag ska till Grekland och vara där ända till på måndag nästa vecka då vi åker hem på natten! Men det kommer lite tidsinställda inlägg under veckan men tyvärr inte varje dag det bror på hur många inlägg jag orkar göra :). Vi ska bo en liten ö som heter Lefkas, där finns ett underbart hotell och precis utanför hotellet så är havet JIPPI I LOVE THE BEACH :D men såklart blir det massa bilder när jag kommer hem för det är forta gången jag är på denna ö :)
Men nu ska min syrra hjälpa mig med att ladda över lite låtar till min iPod så jag kan lyssna på musik i planet :)
See Yaa
Denna ö är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0