Kommentar

Hej idag när jag tittade på mina kommentarer så såg jag denna kommentar

Men jag vill säga till denna person att det var fegt att ha anonym för och du iaf hade skrvit din blogg såskulle jag iaf kunna skriva förlåt till dig!!!!! Men vem du nu äär så har jag inte kopierat från nnågon blgg i så fall måste det vara en slump att ha fått samma ideé, OCH jag har inte följt nånn blogg som har haft likadana inlägg som jag, men om det skulle vara så att jag fick reda på den bloggan som jag tydligen hade härmat så skulle jag ta bort det inlägget men just nu så kan jag inte dte för jag har inte kollat nånn blogg med samma inlägg som jag!!!!!!!!!!!!
Föresten "erkänn" stavas såhär "E-R-K-Ä-N-N" inte *Erkan""
Om ni vill se inlägget tryck HÄR
MEN KOMIHÅG JAG HÄRMAR INTE NÅGONS BLOGG OCH JAG HAR INTE BESÖKT NÅGON BLOGG SOM HAR SAMMA IDEÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OK?
JAG HÄRMAR ALDRIG NÅGONS BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OCH FÖRESTEN HUR KAN DU SOM SKICKA DENNA KOMMENTAR  VET ATT JAG HAR BESÖKT DIN BLOGG???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0