Miss A

weheartit
Hejsan, nu har jag skaffat Videofyme (lite efterbliven) men anledningen är den att Videoblablabla saken har hackat och dampat när jag ska försöka skaffa konto men nu har jag skaffat en ny hotmail och har börjat om på nytt nu med det kontot,  så snart koommer jag kanske få ett meddelande där jag ska aktivera mitt konto och då kommer nu för höra min röst för först gången haha ;)
.
Men idag var jag på Rörö och badade med Elvira, Amanda, Disa (min syrra) och min mamma, och det varkul!
Jag har tagit kort men efter jag kom hem åt jag och sen stack jag tilll Elvira och så cyklade vi och plockade körsbär!!! :D
Jätte kul var det! Men då kommer bilderna upp på morgonen imon ist!
En dålig nyhet är att imon igen så ska vi åka iväg till någon ö och bada så det kommer bli bilder på morognen sen kommer det bilder och ett litet inlägg på kvällen, men jag tror ni klarar er.
See Yaa
Tycker denn alåt är bra fick reda på denna låt av Fokis.se För jätte länge sedan men tycker fortfarande den är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0