Shit happens

Hej jag lovade er bildet men jag har haft fullt upp med rummet så jag har inte hunnit blogga förens nu, men bilder får ni då imon för då har jag tid :) Idag har det varit en lång dag och jag är jätte trött nu...
Detta har jag gjort idag
  • Skissat med mamma på väggen
  • Plockat körsbär åt en tårta och mig själv (mums)
  • Hafyt kalas för min morbror
  • På kalset när vi bara satt och pratde tog jag en cykel tur och träffade min kompis syrra på hennes rtädgård och vi pratade och hon hade en slang som hon sprutade vatten med PÅ MIG HAHAHAH
  • varit en liten stund med Elvira (tittat på en film och kollat på min vägg)
  • kommit hem och skissat lite (kom hem 11:10 oh skissade en blomma haha busigt)
  • bloggar om vad jag har gjort idag ! :D
Så det var allt jag har gjort idag men nu ska jag gå och lägga mig för klockan är 12:10, har alltså varit hemma en timma och är DÖ TRÖTT så godnatt ses imon!! ;) :) :D
!See:love:Yaa!
bild på sörnos idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0