Backamo vandrar hem

Hej jag skrev ju att jag inte ksulle kunna orka blogga idag men jag gör det ändå. När jag var på backamo vandrar hem så var det verry spooky där asså. I förrgår natt så lovade jag och min koompis Annie varann att vi skulle vara uppe till 3 eller längere, och mitt på natten finns det inte jätte mkt att göra så vi satt i soffan vid fönstret och pratade jag satt med ryggen mot fönstret och Annie mittimot, så hon såg alltså mot fönstret som var bakom mig ocg när vi hade pratat en stund så stirrade hon upp mot fönstret helt stel och så frågade jag v ar det var så sa hon att hon hade sett en skepnad gå förbi köket och in i korridoren, eftersom det var mörkt ute så speglade sig väggen och spöket i fönstret.. Det var skit läskigt och så var det ett skjul med någon tank i eller nått så skulle vi ta kort på en skylt där det stog det var livsfarligt och så från "chefen" (bild kommer nedan) och det var en dörr brevid som stog på glent när vifotade den men efter vi hade fotat skylten  och tittade på den dörren som stog på glent så var den mer öppen skit läskigt och det var heeelt vindstilla.. Men aja det var massor av läskiga saker men jag orkar inte skriva mer nu. Men det har varit ett millitär område på andra världskriget så nu verkar det gå runt millitärer och spöka där... BIILLDDEERR
Annie är hon med dom vit svarta byxorna och hoon andra är min syrra
Midsommar:love:
Grädde+
=mmmm..
Zekes brosa Alfons
Kunnde inte bada där men vi hittade ett annat ställe
Grillning
Min lilla Zeke
Hittade denna gravsten, stroligtvis är det en hund som har blivit 11 år men åren är runt andra världskriget :O
denna dörr stog först vidöppen sen hade den öppnats mer, mkt mer..!!
kolla vilka konstiga saker vi hittade, anagligen kvar från andra världskriget
Jag vet faktiskt inte vad det är¨..
Detta stog i skulet ..."chefen" :O från världskriget då eler?????!!!!...
Satt i zekes bur och så ville han hoppa upp!! :P Så vi fick sitta där och knöka
Satt och åt detta i buren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0