Bilder som jag lovade er i förra inlägget

Här kommer bilderna som jag lovade lägga upp när mitt internet hade blivit lite bättre.
Här är bilden på den tennisbllen jag hittade på vägen hem!
Och här är sötnos som låg och gosade med mig efter att jag hade kommit hem! Jag skrev att det var LITE mörkt när jag kom hem men det var bara i skogen, men bilden blev lite ljusare för att jag hade en annan inställning som gjorde bilden lite ljusare.
Lilla Sötnos är ju bara för söt. Jag satt i soffan efter att jag hade kommit hem från Metaltown och duschat och då trummade jag lite på soffan och sa: Kom sötnosan (som jag kallar henne) . Och så hoppar hon upp och lägger sig brevid mej och mysar in sitt huvud i mitt lur aawww söööt :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0