Goodmorning!

Hejsan alla mina knasiga blogg läsare och godmorgon. Jag kollade på SMHI (väder prognos för sverige) och såg att det skulle nli lite molnigt nu på morgonen men senare efter kl.1 så ska det bli runt 24-26 grader om jag inte minns fel. Det ska bli väldigt härligt. Senare nu pådagen så kommer ni få lite bilder från igår när jag och Elvira cyklade till Åleviken och badade och tog vårat första dopp hihi.
Nu kommer veckans klant som jag helt glömt bort att göra på jätte länge men skit i det här kommer det!
Veckans klant är......(trumvirvel)..............JAAGG, för att jag har varit så klantig och har skdat mej minst en gång om dan, jag skulle sola igår och såg mina små sår på benen jag gillade inte det :P det är inte stora sår men det är några små skrapningar från pedalen på min cykel och från jobbiga träd som jag har klättrat upp i, busigt hihi. Japp, då skriver jag senare ooch lägger upp bilder
See:love:Yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0