GRATTIS

Hej Nu är det fredag och igår var det såklart torsdag och då hade jag skolavslutning och efter skolavslutningen har jag och min akompisar en liten tradition som vi ALLTID gör direkt efter skolsvslutningen och det är att åka till Hönö och äta pizza och glass som vi gör på samma ställe varje år och sedan åker vi över bro till Fotö och badar och fiskar krabbor och så sitter vi och fikar. Det är jätte kul och vi åker på samma ställe varje gång och det är det som gör det så musigt, vi brukar ju fiska  krabbor och vårat rekord är 57-59 krabbor, det fick vi förra året igår fick ungefär 20 st hihi, men jag har inte så mkt mer att skriva så SEE YAA :love: men jag vill också bara fira Johnny Depps födelse dag, som jag har råkat glömma av, han fyller 48 år den 8 Juni Så GRATTIS TILL JOHNNY :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0