Hej Hallå alla mina fin fina läsare!

Hej hallå! Imorgon så ska jag och hela min klass åka hem till en kille som heter Markus, han går också i våran klass, vi ska åka hem till honom för att han har typ en hel bondgård med massor av djur och där ska vi ha poäng promenad och sitta och fika, man skulle ha med sig egen fika för att inte Markus mamma så få köpa fika åt 26 elever i min klass så man skule altså ha med sej då och jag ska ha med mej chokladbollar och en stor flaska med saft i mummmms :P .
Så vi kommer bara ha riktiga lektioner fram till lunch som är kl.11 och sedan sticker vi iväg med bussen.
Jag har inte mycket mer att skriva nu men jag kan ju uppmana er om att det är skolavslutning nästa vecka eller iaf för mej hihihi :thumbup:
Här kommer ett collage som jag gjorde för jag verkligen ääälskaaarrr BuBbLoR jiho så kul det är att bar se dom sväva
!See:love:Yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0