Metaltown

Hej för ungefär en timme sen hörde jag att det var ett himla högt ljud där jag bor och då insåg jag att det är ju Metaltown idag så jag tänkte att jag skulle ta en genväg och cykla dit och då gjorde jag det. Jag cyklade och cyklade, genom skog och lerig mark och ooojjj vad jag blev lerig, och så kom jag fram till "kåken" (en motorcykel klubb min pappa brukar gå i ibland) och då viste jag inte va jag skulle men jag såg massa bilar köra förbi som verkade åka dit men dom körde så fort så jag hann inte med att titta vart, och så kom jag lite för långt och cyklade hem för det började bli mörkt. Då på vägen hem så hittade jag en tennis bol som jag tog med mej hem hihi busigt, det var jätte läskigt på vägen hem för jag cyklade en skogsväg och det har varit massa fulla gubbar där tidigare så aah ni fattaar nog att jag var ganska rätt.  Det var VÄLDIGT guppigt och lerigt så det var trögt att cykla men till slut kom jag till min väg och när jag km hem hoppade jag in i duschen (inte bokstavligen) och ni ska veta hur lerig jag var asså och blöt dte var jag också, mina ben skakade men det var inte för att det var kallt för det var det inte men det var för att jag hade cyklat ungefär 1,5 kilometer och så var det hem också så då var det 3 kilometer I REGN :| ... Jag blev besviken på mej för att jag inte cyklade ända ill Metaltown men jag är också stolt över att jag  cyklade hem för att det började bli mörkt :) men det var kul att höra all musik, och det gör jag ännu även nu när jag sitter här och bloggar, det är ett litet svagt rockande, så nu fattar ni också att det ligger rätt så nära.
Och ni som var där på Metaltown som t.ex min favorit bloggare KandyLandy så hoppas jag att ni hade jätte kul :love:
Jag lägger upp bilder på tennis bolen jag hittade och på min goa katt som la sig och gosade med mig när jag kom hem efter jag hade duschat, mitt internet funkar inte så bra nu så jag lägger upp efter jag har ätit
See Yaa :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0