Min syrra fixar min blogg

Hejsan. Nu sitter jag och skrivr från min iPod för att min syrra sitter på min dator och fixar lite grejer på min header . det är så att jag har googlat runt lite efter hjälp på hur man fixar design m.m så jag fixade en header och laddade upp den men den var för smal och jag viste inte hur man fixar bakrunds färgen så nu sitter min syrra och försöker lösa detta problem jag har men nu kanske det kommer upp en header bara med mitt namn men det är bara en tillfälligt header så det är inte den jag har gjort. Men ses då See Yaa

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

aw, vad söt du är! :D

2011-06-22 @ 01:56:35
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0