Ny blogg!!!

Godmorgon
Nu har jag en ny blogg, men bara för att jag har det så betyder inte det att jag ska ta bort denna så jag ska driva 2 bloggar hihi. Bloggen heter http://www.sagathorsson.blogspot.com Så nu har ni två bloggar att följa.
Jag ville göra en ny blogg igår på blogg.se men man kan ju inte andväna sin e-post adress två gånger så jag kollade in blogspot ist eftersom mina kompisar har det så ville jag också testa och att fixa grejer header m.m var mkt lättare, fast det dåliga är att man inte kanlägga upp någon bild på headern t.ex jag tror det iaf men jag hittar inget sånt så jag antar att man inte kan göra det.
Här är bara en snabb bild på hur den ser ut just nu, bara gjort ett inlägg hihi
See Yaa!11 :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0