Pirates of the Caribbean 4

Hej hej jag bara uppdaterar lite snabbt nu att jag ska titta på "Pirates of the Caribbean 4" runt kl.6 med min mamma senare det ska bli jätte kul för att det är mina favo filmer och jag ääälllsskkkaaarrr Johnny Depp :P jag menar det verkligen, jag skulle kunna äta upp honom. Jag har den känslan av att jag måste se filmen för när jag var mindre så gav min farmor mej en barbie film, OCH jag hatade barbies och sånt med dockor jag var lite mer "kill-stil" så vi fick byta filmen och då bytte jag den till den första Pirates of the Caribbean filmen och efter jag såg den hade jag köpt massa pirat saker och till och med Jack Sparrow´s kompass och pannband och allt så jag har verkligen alltid gillat pirater och har alla filmer med Pirates of the Caribbean och sådant så det ska bli spännande att titta på denna fjärde filmen nu. hihi :D :P Bara så ni vet så är jag fortfarande förskyld så jag tänker inte lägga upp några bilder på mej själv.
See Yaa pirates!
Going asså skulle vilja äta upp honom!!!!!!!!!!!!!!!! :P :D
SÖÖÖÖTTTT


Kommentarer
Postat av: elvira

dom har typ inte bytt ut henne för hon andra spelar en annan roll i filmen än vilken Elisabeth spelade..



och ja filmen var suuuuuuuuuper bra :D

2011-06-11 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0