Twitter

Hejhej, mår ni bra idag, om ni frågar mig så käner jag mig fortfarande lite krasslig... Jag kanske ska vara hemmaimorgon också :(. Men nu över till något roligare, jag har blivit medlem på Twitter, det var jätte kul när man har börjat lära känna själva sidan, Jag själv på Twitter heter saga thorsson om ni undrar gå in på Twitter och bli medlem KLICKA HÄR för att komma in på den sidan. Vet ni vad jag har fundert på, jo jag har funderat på att skaffa sidecut. Jag tycker det är coolt och så får man mer pesonlighet och jag vill gärna testa något nytt. Här är en bild på mig när jag låssas ha sidcut
Förlåt för det fula leéndet men jag gjorde bara en skoj bild för ett tag sen och då viste jag inte att jag skulle lägga upp den ju så aah det var inte meningen... ;)
Jag funderar också på att ha tillbaka sidluggen igen men ni får bestämma vilken frissa jag skulle kunna passa i, sidecut, snelugg vad som helst men kmmentera bara och skriv vad ni tycker! :D
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
ÄLSKAR DEJ SÅ MKT JOHNNY ATT JAG KAN DÖ FÖR ATT FÅ TRÄFFA DEJ MEN OM JAG VAR SÅ SPONTAN OCH SKULLE DÖ BARA FÖR DEJ SÅ SKULLE JAG JU ALDRIG FÅ TRÄFFA DEJ ELLERHUR DÅ ÄR JAG DÖD JU ..... HAHA MEN JAG ÄLSKAR JOHNNY SÅ MKT, SÅ JAG INTE ENS KAN BESKRIVA HUR MKT JAG ÄSLKAR HONOM!!!!!!!!!!!!!!! I WISH YOU WAS MY BOY :love: :love: :love: :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0