Woho äntligen kväll

WOOHOO äntligen kväll, jag älskar kvällen jag tycker den är så härlig när himlen får så vackra färger ooch det är svalt och skönt. :) Men nu ska jag inte tjöta om det. Jag har sååååååååå ont i halsen asså jag kan knappt svälja för det gör så ont, förut pratade jag med min mamma om att måla om mitt rum för det ska jag göra i sommarlovet och jag kunnde inte prata i normal volym, (vi satt typ 2,5 m ifrån varann) då tog jag en tidning och rullade ihop den så att det blev som en sådär mikrofon och så pratade vi och det var jätte kul att prata sådär och så sitter man liksom 2-3 meter ifrån varann haha :D Men sov så sött nu så hörs vi imon.
!Sleep well... :)(annan hälsnings metod idag hihi) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0