ZIBER GRYM

Hej nu har jag sett Pirates of the Caribbean 4, den var ZIBER grym (ziber= super så säger jag hihi) Nu när jag kollade mina kommentarer så såg jag att jag hade fått en kommentar från min kompis Elvira och hon skrev såhär, ja ni ser själva
Jag hade fel kom jag på efter filmen det var inte så att dom hade bytt ut Elisabeth i filmen det var bara att hon inte var med just i den filmen... Sorry...Men, men. Nu vill jag bara säga JOHNNY DEPP ÄR SÅÅÅÅÅÅ SNYYYYYYYYGGGGG HARRE GUD JAG DÖR, har ni hört talat om det pogramet "Kvällen är den". Jo asså jag skulle vilja vara där och träffa Johnny Depp, för där får man träffar den man typ beundrar och så och det skulle bli hur häftigt som helst jag skulle svimma om jag såg JOHNNY DEPP bara nån halv meter ifrån mej harre gud asså, men nu ska jag inte tänka på det längere för annars kommer jag att döööö snart.... Men nu ska jag fortsätta att sitta och lyssna på "RIX FM Festival 2011" skivan nu SEEE YAAA och försök att inte svimma när du tänker på den du beundrar haha som jag nästan gjorde ;) !!!!
SÅÅÅ SNYYYGGGG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0