Läser för fullt!

Hej nu sitter jag och läser för full,t jag läser en bok som heter "Bara vänner, typ!"
Den är grym det hanslar om Maja som har en kille som bråkar ganska mkt men ändå är ihop och dom blir sams väldigt fort, hennes kompis Diana är ihop med Majas brosa och tycker det är sjukt jobbigt...! O.s.v
Själv vill jag skriva en gen bok, jag skulle vilja att den skulle heta "Kärleken är blind <3"
Den ska handla om Mirre som gillar två killar och kan inte välja! Ena killen är söt och snäll och dom har varit kompisar länge och han har frågat på henne en gång innan. Andra killen är såå snäll och har nästan samma intresse som Mirre, dom har varit ihop länge men!
Själva meningen med boken är att man ska välja en tjej/kille efter hur tjejen/killen är och inte efter utseéndet, alltså att man kan välja en tjej/kille och också vara bilnd och utgå från hur man är!!
Såhär skulle framsidan se ut
Men om det är så att jag ska skriva en bok iframtiden tror jag att det koommer bli en förbättring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0