Bild prov

Hej jag skulle ju lägga upp bilder från i lördags men det blev inte så, så att antingen gör jag det iadg (fast lite senare ) eller så gör jag det någon annan gång denna vecka. Men idag hade jag bildprov, jag hade pluggat JÄTTE mkt, men ändå kunnde jag inte få in allt i min hjärna :S OCH det var inte för att jag var trögfattat, utan för att det var i årsk 7 och jag går bara i årsk 6 och det var en MASSA årtal att komma ihåg! :rolleyes: Men nu ska jag plugga inför engelska förhör imon och så ska jag göra ett häfte i musiken!
!See:love:Yaa!


Kommentarer
Postat av: lisa - smilinggirls!

Så många och härliga bilder :D

2011-05-27 @ 16:11:04
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0