¤%/{([)]=}?\+´`!"@#£$ Foton tagna av meeej

Bilder från idag.
Elvira la upp massa polka stångar i ett träd och lurade mej att det var någon annan som hade hängt upp dom!!OCH JAG GICK PÅ DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!""""""!!""""""""""!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"=}
HAHA Elvira i bakrunden
Jag orkar tyvärrr inte lägga upp fler bilder nu och dom sista bilderna var inte så intresanta det var bara massa blommor med dåligt ljus men aja See Yaa :love

Kommentarer
Postat av: Isabella ~

sv; tack ;D

OCH JAA! OMG han är så snygg så jag tror jag avlider! haha XD

2011-05-19 @ 21:25:50
URL: http://isabellalouiseberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0