Födelsedagar

Tjabba jag vet faktiskt inte senast jag bloggade men jag har inte tänkt så mkt på att blogga, det har varit ganska mkt grejer denna vecka t.ex så fyllde min kompis Elvira år idag, 13 år HURRA HURRA HURRAAAA för henne! Idag har jag varit i skolan såklart och så har jag varit hemma hoss en kompis... Men nu i maj har jag ganska mkt födelsedagar att hålla reda på Här är alla födelsedagar
  • Min kompis Elvira
  • Min andra kompis, Ilir
  • Min gamla lärare, Åsa
  • Min mamma :love:
  • Och några andra födelsedagar som nåra i min gamla klass har men jag kommer inte ihåg alla.
  • Min hund Zeke :love:
Men nu vet ni iaf att ajg ahr rätt fullbokat denna vecka och just det jag har en utställning med min hund på lördag också... :)Men nu har jag inte mer att skriva så jag gör ett inlägg imon.
!See Yaa!
:love:
Ett kollage på min hund Zeke som fyller år imon JIPPI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0