I know the right position in my life with you:love:

Tjabba tjena, idag har det varit den misslyckade dagen denna vecka för först hade vi matte på morgonen och det var ju inte så kul för jag fick reda på mitt prov-resultat och det gick si sådär men sen hade jag svenska och då skulle jag och Elvira redovisa en sak på powerpoint och sedan gick vi och åt men vi kom lite sent till maten (våran bestämmda tid att gå att äta är kl.11 men man får gå tidigare)men vi kom då väldigt sent och på grund av det sååt jag jätte lite för efter maten skulle vi ha idrott och vi ville ju inte komma försent så vi fick skynda oss och efter idrotten hade vi engelska som vi tittade på Harry Potter (den första filmen) och det var så ***** högt så jag fick ont i huvudet och sedan hade jag språk och det var ju inte direkt kul...(för jag hade ont i huvudet och man var tvungen att anstränga sig ganska mkt) :( och så slutade jag kl.3. Och så kom jag hem och hade huvudverk...!! Bläääää :L
Här kommer en bild ifrån helgen! !See Yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0