Kvällen

Hejsan ni har väl hört om detta tjafs om att jorden kommer gå under iadg..., JOO MEN SKIT I DET NU FÖR DET HÄNDE INNNTTTEE mohahaahaha där fich du din lilla j*ävla gubbe som sa detta ha  ha    ha. :|..... Men aja så nu är mitt utbrott över denna gubbe som sa detta om att världen ska gå under slut. Nun sitter jag på mitt rum och bloggar för eran skull fast jag har huvud verk, min mamma har en lite mini tjejkväll nu hemma hos mej och jag har precis ätit krabb-klo, kräftor och räkor hihi mumma asså p: Jag är just nu och bloggar på min stattionera data (en dator som inte går att flytta på asså en sådan jätte stor som har massa sladdar aja ni fattar) För att min mamma har tjej kväll som sagt och då får jag helst inte vara där nere och titta på TV typ så sen när jag ska gå och lägga mej så ska jag titta på film det är "Draktränaren" och "Vampyrer suger" på min DVD-spelare på mitt rum hihi det ska bli mysigt. Efetrsom jag är på denna konstiga dator ist för min laptop som är MYCKET BÄTTRE än denna och som jag inte fattar hur man över för bilder till datan... :( Men på grund av det så laddar jag upp bilderna imon ist som jag tog idag.         Men nu skriver jag See Yaa ocg så får ni stå ut till imon med detta inlägg :love:
HÄR KOMMER FILMERNA SOM JAG SKA SE IKVÄLL NÄR JAG GÅR OCH LÄGGER MEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0