Naaatuur

HALLÅJSAN, idag så har min dag handlat om skol-joggen, skol-joggen handlar om att springa en slags slinga så många varv som möjligt, alla på min skola är med förutom dom som inte kan eller har skadat sej. Ett stort varv var 1 kilometers slinga och runt en rätt så stor fotbollsplan och ett litet varv vara bara runt en fotbollsplan, man måste springa det stora varvet så många gånger som möjligt på en timme ch när det är några minuter kvar så får man bara springa det lilla varvet och jag sprang 3 stora varv och efter det så skulle jag och Elvira CYKLA hem fatta hur jobbigt det var och sedan koom jag hem och mina ben gjorde ont och sedan somnade jag i soffan. Harre gud vilken dag asså men det bästa med denna dagen var att skol-joggen börjar 1 timme efter lunchen och innan lunchen hade vi bara två lektionen så det var härligt att slippa alla de andra jobbiga lektionerna. Imon har jag studiedag och då ska jag slappa lite hemme för jag är verkligen trött men aja nu har jag berättat lite oom min dag idag, nu ska jag fortsätta titta på "Mitt i naturen Australien"
!See:love:Yaa!
Jag som älskar regnskogar och nu är jag rätt så glad av att få se att pogrammet "Mitt i naturen" är där i autralien hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0