Sick!

Hej jag har inte kunnat uppdatera för att jag har varit lite halvsjuk denna vecka det började förra veckan när jag bara hade lite huvudverk varje dag och sen då blev det bara värre denna vecka och jag tror jag har haft lite feber dom senaste dagarna och idag skulle jag egentligen vara hemma men jag skulle ha ett matteprov idag och jag vill inte missa det för om jag missar det så får jag antingen vara på en omprovs lektion för dom som  måste göra om prov eller bara missat ett prov men aja den omprovs lektionen börjar 8 och slutar9 och jag vill inte gå upp så tidigt bara för ett prov eller så får jag sitta i ett grupprum och göra det på lektionen och det vill jag inte heller göra för då missar jag genomgångar osv. Men ni fattar, det blir ju lite krångligt...! Imorgon är det lördag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra men jag vet iaf att jag ska fota och städa mitt rum för dte ser ut osm om det precis har varit en jordbävning där inne...
!See:love:Yaa!
OBS!!
Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0