:bigeyes:

Hej min dag började mkt bättre än alla andra vardags morgornar, för idag cyklade jag till skolan och det var såå härligt, jag gillar så mkt att få all luft i ansiktet och så är det mkt miljövälnigare än buss/bil/moped, men ämnena i skolan var inte lika bra, det var typ språk och matte t.ex det var inte såå kul... Och cykelturen hem var inte lika bra som på morgonen, jag hade två väskor som helt plötsligt blev tyngre för jag hade mer böcker på hemväg och så var jag trött efter idrotten OCH det var motvind...:bigeyes:. Men nu är jag iaf hemma och njuter av att vila i soffan...
Men nu kan jag nog inte blogga så mkt mer för nu ska jag plugga matte :tired:
!See Yaa!
:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0